Subject: teabenõue
From: "Birje Kalmus" <[email-masked]>
To: "EKEI Info" <[email-masked]>
Date: Mon, 24 Mar 2025 00:28:37 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Eesti Kohtuekspertiisi Instituut

On tekkinud mõned küsimused riiklikult tunnustatud ekspertide kohta.

1.	Kas nn “riiklikult tunnustatud eksperdid” on asendunud
“registreeritud eraekspertidega”?
2.	Kas “registreeritud eraeksperdiks/riiklikult tunnustatud
eksperdiks” saamiseks on vajalik vastava eksperdi enda sooviavaldus?
3.	Kas “registreeritud eraekspert/ riiklikult tunnustatud ekspert” on
oma tegevusvaldkonnas pädevam kui teine sama või kõrgema kutsetasemega
spetsialist?

Lugupidamisega

Birje Kalmus
Vandeadvokaat

A: Tallinn, Tartu mnt 25, III korrus

T: +372 62 62 700

A: Tartu, Soola 8, VII korrus

T: +372 7 300 400

 <http://www.lmp.ee/> www.lmp.ee

Käesolev e-kiri ja selle manused on konfidentsiaalsed ja nende
avalikustamine võib olla keelatud. Kui käesolev e-kiri ei olnud Teile
mõeldud, siis palun kustutage see koheselt koos manustega enda arvutist ja
informeerige sellest e-kirja saatjat. Kui käesolev e-kiri ei olnud Teile
mõeldud, siis pole Teil lubatud e-kirja või selle manuseid kopeerida või
nende sisu teistele isikutele avaldada.

This message and any attachment are confidential and may be privileged or
otherwise protected from disclosure. If you receive this message in error,
please delete this message and any attachment from your system and
immediately notify the sender. If you are not the intended recipient you
must not copy this message or attachment or disclose the contents to any
other person.